Privacy

Privacy- en cookieverklaring

Bij de verwerking van persoonsgegevens houden wij ons aan de privacywetgeving. Dit betekent dat wij:

  • Onze doeleinden duidelijk vastleggen voordat wij jouw persoonsgegevens verwerken, via deze privacy- en cookieverklaring.
  • Zo min mogelijk persoonsgegevens opslaan en alleen de persoonsgegevens verwerken die nodig zijn voor onze doeleinden.
  • Expliciet toestemming vragen voor de verwerking van jouw persoonsgegevens, mocht toestemming verplicht zijn.
  • De benodigde beveiligingsmaatregelen treffen om jouw persoonsgegevens te beschermen. Wij leggen deze verplichtingen ook op aan partijen die persoonsgegevens voor ons verwerken.
  • Jouw rechten respecteren, zoals het recht op inzage, correctie of verwijdering van jouw persoonsgegevens die bij ons verwerkt zijn.

Doeleinden van de gegevensverwerking

In deze privacy- en cookieverklaring leggen wij je uit wat wij doen met de informatie die wij over jou verkrijgen. Door gebruik te maken van onze diensten of door onze websites www.27001.nl te bezoeken, verkrijgen wij verschillende soorten persoonsgegevens van je. Hieronder wordt aangegeven welke persoonsgegevens wij van je verkrijgen, voor welke doel wij deze persoonsgegevens verwerken en hoe lang die worden bewaard. Als je vragen hebt of wilt weten wat wij precies van je bijhouden, neem dan contact met ons op via de contactgegevens onderaan deze privacy- en cookieverklaring.

Het leveren van onze diensten

Hiervoor verwerken wij de volgende persoonsgegevens:

  • Naam contactpersoon
  • (Zakelijk) telefoonnummer
  • (Zakelijk) e-mailadres
  • Organisatienaam (optioneel)
  • Betaalgegevens
  • Factuurgegevens
  • Eventuele inhoud van correspondentie/documentatie

Wij verwerken deze persoonsgegevens op basis van ons gerechtvaardigd belang om de overeenkomst met jouw organisatie uit te voeren en de daaruit voortvloeiende relaties te onderhouden. De persoonsgegevens worden tot twee jaar na afloop van de overeenkomst bewaard. In het geval we geen overeenkomst aangaan, bewaren wij deze persoonsgegevens tot twee jaar na afloop van het offertetraject. Sommige persoonsgegevens worden langer bewaard als wij daartoe verplicht zijn (bijvoorbeeld vanwege de fiscale bewaartermijn van zeven jaar).

Contact

Wij bieden verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch, maar ook via de mail of het contactformulier.

Hiervoor verwerken wij de volgende persoonsgegevens:

  • Voor- en achternaam
  • (Zakelijk) e-mailadres
  • (Zakelijk) telefoonnummer
  • Organisatienaam
  • Eventuele informatie die je zelf invult als inhoud van een bericht

Wij gebruiken deze persoonsgegevens om jouw verzoek tot contact zorgvuldig af te handelen (uitvoering van de overeenkomst). We bewaren deze informatie, zo lang als dat nodig is voor dit contact of tot maximaal twee jaar nadat wij voor het laatst contact met jou hebben gehad, omdat we er zeker van willen zijn dat we jouw vraag goed hebben afgehandeld.

Referenties

Op onze website presenteren wij verschillende referenties. Wij proberen jou op deze manier een volledig beeld te geven van onze diensten en van hoe het is om bij ons in dienst te zijn. Wij verwerken de persoonsgegevens op basis van toestemming van de recensenten. Deze toestemming kan te allen tijde gemakkelijk weer ingetrokken worden door contact met ons op te nemen via de contactgegevens die onderaan deze privacy- en cookieverklaring te vinden zijn.

Hiervoor verwerken wij de volgende gegevens:

  • Naam van de recensent
  • Naam van de organisatie waar de recensent werkzaam is
  • Eventueel foto's door de organisatie/recensent verstrekt
  • Eventueel persoonsgegevens als inhoud van de referentie

Wij hebben deze persoonsgegevens nodig om de referentie te beoordelen en te verwerken op de website. Wij bewaren de persoonsgegevens tot vijf jaar nadat de referentie is gepubliceerd of totdat je je toestemming hebt ingetrokken.

Wanneer kunnen wij jouw persoonsgegevens delen met derden?

Wij delen jouw persoonsgegevens alleen met derden, wanneer dit op basis van de huidige wetgeving is toegestaan. Het kan voorkomen dat wij jouw persoonsgegevens aan derde partijen verstrekken, omdat:

  • wij hen hebben ingeschakeld om bepaalde persoonsgegevens te verwerken;
  • dat nodig is om de overeenkomst met je uit te voeren;
  • je hier toestemming voor geeft;
  • wij hier een gerechtvaardigd belang bij hebben;
  • wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf).

Beveiliging

Wij nemen passende beveiligingsmaatregelen om misbruik van, en ongeautoriseerde toegang tot, jouw persoonsgegevens te beperken. Zo zorgen wij dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot jouw persoonsgegevens, dat de toegang tot jouw persoonsgegevens afgeschermd is en dat onze veiligheidsmaatregelen regelmatig gecontroleerd worden. Wij treffen onder meer de volgende beveiligingsmaatregelen:

  • logische toegangscontrole op onze laptops en systemen, gebruikmakend van wachtwoorden;
  • encryptie (versleuteling) van digitale bestanden;
  • organisatorische maatregelen voor de toegangsbeveiliging;
  • beveiliging van netwerkverbindingen via Transport Layer Security (TLS) technologie;
  • doelgebonden toegangsbeperkingen.

Wij werken zoveel mogelijk digitaal: oude papieren gaan door de shredder en digitale documenten zijn beveiligd.

Social media buttons

Op onze website maken wij gebruik van social media buttons, waarmee je wordt doorverwezen naar de verschillende social media platforms. De buttons functioneren door stukjes code die afkomstig zijn van de social media platforms. Als je wilt weten wat de social media platforms doen met jouw persoonsgegevens, lees dan de desbetreffende privacyverklaring:

  • LinkedIn (privacyverklaring)

Gebruik cookies

Op onze website gebruiken wij cookies van onszelf en van derde partijen. Cookies zijn informatiebestandjes die bij het bezoeken van een website automatisch kunnen worden opgeslagen op of uitgelezen van het apparaat (zoals PC, tablet of smartphone) van de websitebezoeker. Dat gebeurt via de webbrowser op het apparaat. Wij en derde partijen gebruiken cookies om:

  • functionaliteiten van de website mogelijk te maken (technische en functionele cookies);
  • het gebruik van de website te analyseren en op basis daarvan de website gebruiksvriendelijker te maken (analytische cookies);
  • gepersonaliseerde advertenties te kunnen laten zien (marketing cookies).

Deze cookies verzamelen de volgende gegevens van je:

  • IP-adres
  • Cookie-ID
  • Applicatie- en klikgedrag
  • Referrer-URL

Wanneer je onze website voor het eerst bezoekt, tonen wij een melding met uitleg over cookies. Hierbij zullen wij, voor zover wij dat verplicht zijn, vragen om jouw toestemming voor het gebruik van cookies.

Rechten van betrokkenen

Je hebt de volgende rechten:

  • Recht op inzage: je hebt het recht om de persoonsgegevens die wij van jou verwerken, in te zien.
  • Recht op rectificatie: je hebt het recht om de persoonsgegevens die wij van jouw verwerken, te corrigeren of aan te vullen als deze onjuist of onvolledig zijn.
  • Recht om je toestemming in te trekken: je kunt je toestemming altijd eenvoudig intrekken.
  • Recht van bezwaar: je kunt bezwaar maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens.
  • Recht op verwijdering: je kunt ons verzoeken om je persoonsgegevens te verwijderen.
  • Recht op overdraagbaarheid van gegevens: als het technisch mogelijk is, heb je het recht om de persoonsgegevens die wij van jou verwerken naar een derde partij over te laten dragen.
  • Recht op beperking van de verwerking: in sommige gevallen kun je verzoeken om het verwerken van je persoonsgegevens (al dan niet tijdelijk) te beperken wat betekent dat wij minder gegevens van je verwerken.

Wanneer je gebruik wenst te maken van één van deze rechten, kunnen wij je vragen om je te identificeren. Wij vragen hiervoor gegevens op om er zeker van te zijn dat jij de juiste persoon bent aan wie de persoonsgegevens toebehoren

Wij zullen in principe binnen een maand aan je verzoek voldoen. Deze termijn kan echter met twee maanden verlengd worden om redenen die verband houden met de specifieke privacyrechten of de complexiteit van het verzoek. Als wij deze termijn verlengen, zullen wij je daarvan binnen de eerste maand op de hoogte stellen.

Als je één van je rechten wenst uit te oefenen, dan kun je dat kenbaar maken door contact met ons op te nemen via de contactgegevens onderaan deze privacy- en cookieverklaring.

Klacht indienen

Als je vragen hebt of een klacht in wilt dienen over het gebruik van je persoonsgegevens, kun je contact met ons opnemen via de contactgegevens onderaan deze privacy- en cookieverklaring. Wij pakken elke vraag en klacht intern op en communiceren dit verder met je. Als je vindt dat wij je niet op de juiste manier helpen, dan kun je contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens om een klacht in te dienen.

Wijzigingen in deze privacy- en cookieverklaring

Doets ICT Services heeft het recht om wijzigingen aan te brengen in deze privacy- en cookieverklaring. Wijzigingen zullen op onze website gepubliceerd worden. Check daarom regelmatig deze privacy- en cookieverklaring, zodat je van eventuele wijzigingen op de hoogte bent.

Contact

Doets ICT Services B.V.
Stationsplein 26

6512 AB Nijmegen

www.27001.nl

KvK: 69368058

Over ons

Wij zijn een klantgerichte organisatie die zich inzet voor het leveren van hoogwaardige producten en diensten. Onze missie is om aan de behoeften van onze klanten te voldoen en hen de best mogelijke ervaring te bieden. Met een team van toegewijde professionals zijn we trots op onze uitstekende klantenservice en streven we naar voortdurende verbetering in alles wat we doen.

Ons bedrijf gelooft in transparantie en betrouwbaarheid. Wij waarderen het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen en doen er alles aan om aan hun verwachtingen te voldoen. Of u nu op zoek bent naar informatie over onze producten of hulp nodig heeft bij uw aankoop, ons team staat klaar om u te ondersteunen. Wij zijn er om aan uw behoeften te voldoen en kijken ernaar uit om met u samen te werken.